sobota, 20 października 2012

8. Niall cz. 1

 Jest Niall. Następny będzie Liam.
Tak na wszelki wypadek- [I.T.P]- imię twojej przyjaciółki.



Ty wraz ze swoją przyjaciółką umówiłyście w Nandos. Musiałyście omówić prace na biologię. Kiedy już tam dotarłaś [I.T.P] już na ciebie czekała.Przywitałyście się i chciałyście wejść do środka. Wyciągnęłaś rękę, by otworzyć drzwi.W tym samym czasie zrobił to pewien chłopak. Podniosłaś głowę i ujrzałaś pięknego blondyna.Nie mogłaś oderwać od niego oczu. Niestety twoja kochana przyjaciółka obudziła cię z tego szalonego snu.
N- Damy przodem.
[T.I]- Dzięki.
Weszłyście do środka. [I.T.P] poszła zająć miejsca, a ty ruszyłaś do kasy złożyć zamówienie.Ustawiłaś się na końcu kolejki, a zaraz za tobą przystojny blondyn.
N- Cześć! Jestem Nial. A ty?
[T.I]- jestem [T.I].
N- Piękne imię.
[T.I]- Dzięki.
N- [T.I] teraz twoja kolej. Pani czeka na twoje zamówienie.
[T.I]- O tak! Przepraszam. Poproszę Cheeseburgers  dwa razy.
N- Ja też to samo. co za zbieg okoliczności.
[T.I]- No... Może dosiądziecie się do nas?
N- Jasne.
Ruszyliście do stolika gdzie siedziała już   [I.T.P].Niall zawołał swojego przyjaciela i dosiedli się do nas.Wszyscy się nawzajem poznaliście.
N- Dobra jemy, bo zaraz umrę. Jestem strasznie głodny.
Ty wraz ze swoją przyjaciółka zaczęłyście śmiać, ale tez zabrałyście się do jedzenia.Gdy już wszyscy się najedli zaczęła się rozmowa. Ty wprawdzie cały czas rozmawiałaś z Niallem , a [I.T.P] z Louisem. Widać było, że się dogadują.
N- No więc opowiedz mi coś o sobie.
 [T.I]-Moje imię znasz. Mam 18 lat. Chodzę jeszcze do szkoły. W tym roku zdaję maturę. Kocham taniec i śpiew.
N- No to mamy coś ze sobą wspólnego. Ja jestem mocno związany z muzyką, a konkretnie ze śpiewem. Gram tez na gitarze.
[T.I]- Naprawdę?
N- Tak!
Kiedy tak sobie ze sobą rozmawialiście do waszego stolika podeszła 12-nasto letnia dziewczynka i poprosiła ich o autograf. Oni z wielką chęcią go jej dali.Byłaś strasznie zdziwiona.
[T.I]-Co to było?
N i Lou- Nic.
[T.I]-Jak nic. Czemu daliście jej autograf?
Chłopacy wybuchnęli śmiechem. Ty i twoja przyjaciółka na siebie spojrzałyście.
N- Nie poznajecie nas. Jesteśmy członkami 1D.
[T.I]- Ooooooooooo! Jak ja was mogłam nie poznać.
Lou- Tylko proszę cię nie krzycz, nie skacz i nie mdlij.
[T.I]-Jeśli byłabym waszą szalona fanką to poznałabym was od razu. Czyż nie?
N- Ona ma rację.
Lou- No racja.
[I.T.P]- Musimy już lecieć, bo nie zdążymy omówić pracy do szkoły.
[T.I]- Tak masz rację.
N- Naprawdę musicie już iść?
Lou- Zostańcie jeszcze chwilę.
[T.I]- Naprawdę musimy już iść.
Już wstałyście i ruszyłyście w stronę wyjścia. Niall był zawiedziony faktem,że może was już nigdy nie zobaczyć postanowił ratować sytuację.
N- Hej do której szkoły chodzicie?
[T.I]- Do 3 w centrum.
 Wyszłyście z Nandos i ruszyłyście w stronę twojego domu. Zastanawiałyście się po co Niallowi był potrzebny numer waszej szkoły. Smucił was fakt, że prawdopodobnie chłopaków już tak prywatnie spotkacie. Pocieszyłyście się tym, że zamierzacie iść na ich koncert.
* dom 1D*
Lou- Niall po co ci był numer szkoły dziewczyn?
N- Podjadę jutro pod tą szkołę i zrobię [T.I] niespodziankę. Jak chcesz możesz jechać ze mną.
Lou- Ja wiem do czego dążysz. Nie nadajesz się na swatkę. Przecież ja mam dziewczynę.
N- No tak!
Chłopacy siedli na kanapie i zaczęli oglądać jakiś film.
Lou- Czekaj Niall. Ty będziesz stał przed tą szkołą cały dzień? Fanki cię tam rozszarpią. Przecież nie wiesz kiedy [T.I] kończy lekcje.
N- Tez nad tym myślałem i poprosiłem Paula o numer do dyrektorki tej szkoły. Zadzwonię do niej ją poproszę o plan [T.I] i może coś więcej.
Lou- Coś więcej. Niall...
N- Jakie ty masz skojarzenia. Chodziło mi o adres [T.I].
Lou- Oooooooo...
N- No!
Lou- Nawet niezły plan.
N- Świetny.

*  następny dzień- [T.I]*
 Musiałaś już wstać, bo na pierwszej lekcji miałaś wraz z [ I.T.P] przedstawić pracę z biologii. Nie mogłaś się spóźnić. Szybko pobiegłaś do łazienki, by się trochę odświeżyć. Ubrałaś się  tak i spakowałaś torbę. Zeszłaś na dół. Zjadłaś śniadanie i wyszłaś z domu. To co tam było miło cię zaskoczyło.










 Koniec części pierwszej. Jutro część druga. Wydaje mi się, ze ten imagin jest najgorszy. A wy jak uważacie?







2 komentarze:

  1. BoOski:****
    Wyszedł Ci super, czekam na następną częśćXDX

    OdpowiedzUsuń
  2. Awwww to było super, dodaj szybko następną część ;***

    OdpowiedzUsuń