niedziela, 7 października 2012

1.Zayn

Tak jak obiecałam mój pierwszy imagin jest o Zaynie. Jest krótki, ale mam nadzieję, że się spodoba.


*Jesteś z Zaynem już od 1,5 roku. Jesteście wspaniałą parą. Fanki i reszta zespołu cię zaakceptowała.*

 Właśnie oglądacie twój ulubiony film.Cały czas zachwycasz się głównym bohaterem. Zaynowi się to wcale nie podoba.Bierze pilota i wyłącza telewizor.
[T.I]-Ej, dlaczego wyłączyłeś? Oddawaj pilota!
Z- Nie nie oddam ci go. Nie będziesz już tego oglądać. Przykro mi. Może  w zamian pójdziemy na spacer?
[T.I]- Ale dlaczego? Oddawaj tego pilota! Zaraz będzie mój ulubiony fragment.
Z- No nie wiem czy goła klata tego faceta jest taka wspaniała.
[T.I]- Ja już wiem o co ci chodzi. Jesteś zazdrosny. Przecież wiesz, że twoja klata nie ma równych.
Z- Wiem, ale i tak nie oddam ci pilota.
Zrobiłaś minkę smutnego psiaka. Jednak i to nie zadziałało. Przytuliłaś się do Zayna i namiętnie go pocałowałaś.
[T.I] - Kochanie wiesz, że kocham tylko ciebie.
Z- Ja ciebie też kocham. dlatego też nie włączę ci telewizora tylko zabiorę cię na górę.
Wziął cię na ręce i zaniósł do góry. Próbowałaś się wyrwać, ale Zayn był od ciebie silniejszy, więc się poddałaś. Nie żałowałaś, bo ta noc była cudowna.



3 komentarze:

  1. Supcio!!!!!
    Uwielbiam takie śmieszne a ten jest prze cudny:****

    OdpowiedzUsuń
  2. Supcio!!!!!
    Uwielbiam takie śmieszne a ten jest prze cudny:****

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń