czwartek, 8 listopada 2012

13. Gify


Chłopaki- O tak! Tak! O tak! Hura! Tak!
[T.I]- Co wy robicie? Z czego jesteście tacy szczęśliwi?
Lou- Paul jest chory.
[T.I]- I co...?
Lou- Nie będzie nam mówił, że jesteśmy dziećmi.
[T.I]- Ale z was dzieci.
Lou- Wiem.


[T.I]- Masz Liam wszystko spakowane?
Li- Tak ja nigdy niczego nie zapominam.
[T.I]- Czyli masz pieniądze i paszport?
Li- Yyy... paszport?
[T.I]- Tak myślałam.








Z- Patrzcie to buziak dla [T.I].
Lou- Ja też chcę.
Li- A ja?
H- Nie zapominajcie, że to moja dziewczyna.



Dziennikarz- Niall kim jest dla ciebie [T.I]?
N- To tylko moja "przyjaciółka".
R- Rozumiemy...  ten gest mówi za siebie.



















[T.I]- Kochanie, a dodałeś jajek?
H- No wiesz... Jasne, że tak. Nie pouczaj mnie w mojej kuchni.
[T.I]- Spokojnie ja tylko chcę, by nikt się nie otruł.
H-  Nie obrażaj moich zdolności kulinarnych.
[T.I]- Przepraszam...









2 komentarze: